Product Description
Proizvode se od visoko kvalitetnog pocinkovanog lima sa 275 gZn/m2 (DX51D + Z275) prema UNI EN 10142; od lima debljine 0.6 – 1.2 mm. U zavisnosti od zahteva Investitora i tehnološkog procesa mogu biti izrađeni od nerđajućeg čelika, aluminijuma i crnog lima, a dodatno mogu biti obojeni u RAL paleti.
Proizvodnja spiro kanala i fazonskih elemenata odvija se na najsavremenijim visoko kvalitetnim mašinama i alatima.
Za proizvodnju spiro kanala koristi se traka širine 137 mm , odgovarajuće debljine zavisno od prečnika kanala i klase pritiska, koja se pri izradi dodatno ojačava sa dva spiralna orebrenja. Mašinski patentiran spiralni falc stabilizuje cevi i bravi šavove na mestu, čime se obezbeđuje potrebna klasa čvrstće i visoka klasa zaptivanja.
Na poprečnim spojevima kanala i fitinga fabrički se postavlja (ugrađuje) zaptivna traka EPDM otporna na starenje, čime se obezbeđuje zaptivenost i trajnost spoja, a takođe i skraćuje vreme montaže.
Dimenzije spiro kanala: 26 veličina poprečnog preseka od φ80 do φ1400 mm; dužine do 6 m (na zahtev i do 12m)
Prednosti spiro kanala:
Prednosti spiro kanala:
1.MANJA TEŽINA
- Za istu površinu poprečnog preseka kanala, obim kruga u odnosu na obim kvadrata je manji. (odnos obima pravougaonog kanala i kruga je √(π )/2)
- Zbog ojačanja koja nastaju pri izradi spiro kanala, a i kružnog poprečnog preseka, manja je debljina lima za cca 20%.
2.MANJA POVRŠINA IZOLACIJE
- Zbog manjeg obima kanala, manja je i površina izolacije.
3.KRAĆE VREME MONTAŽE
- Dužina spiro kanala je praktično neograničena (ograničenja su transport i manipulacija u prostoru za montažu), pa je zbog manjeg broja spojeva potrebno manje vremena za montažu.
4.MANJI GUBICI VAZDUHA ZBOG PROPUŠTANJA SPOJEVA
- Zbog manjeg broja spojeva;
- Zbog manjeg obima spojeva.
5.MANJA POTREBNA ENERGIJA ZA TRANSPORT VAZDUHA
- Zbog manje površine kanala manji su ukupni otpori trenja.
6.JEDNOSTAVNIJE PROJEKTOVANJE
- Svi elementi u sistemu spiro kanala su standardizovani;
- Za izvođenje je dovoljan i šematski prikaz u prostoru.