Sadržaj:
  • Spiro kanali

    Proizvode se od visoko kvalitetnog pocinkovanog lima sa 275 gZn/m2 (DX51D + Z275) prema UNI EN 10142; od lima debljine 0.6 – 1.2 mm. U zavisnosti od zahteva Investitora i tehnološkog procesa mogu biti izrađeni od nerđajućeg čelika, aluminijuma i crnog lima, a dodatno mogu biti obojeni u RAL paleti.

    Kategorija:

    Product Description

    Proizvode se od visoko kvalitetnog pocinkovanog lima sa 275 gZn/m2 (DX51D + Z275) prema UNI EN 10142; od lima debljine 0.6 – 1.2 mm. U zavisnosti od zahteva Investitora i tehnološkog procesa mogu biti izrađeni od nerđajućeg čelika, aluminijuma i crnog lima, a dodatno mogu biti obojeni u RAL paleti.

    Proizvodnja spiro kanala i fazonskih elemenata odvija se na najsavremenijim visoko kvalitetnim mašinama i alatima.

    Za proizvodnju spiro kanala koristi se traka širine 137 mm , odgovarajuće debljine zavisno od prečnika kanala i klase pritiska, koja se pri izradi dodatno ojačava sa dva spiralna orebrenja. Mašinski patentiran spiralni falc stabilizuje cevi i bravi šavove na mestu, čime se obezbeđuje potrebna klasa čvrstće i visoka klasa zaptivanja.

     

     

    Na poprečnim spojevima kanala i fitinga fabrički se postavlja (ugrađuje) zaptivna traka EPDM otporna na starenje, čime se obezbeđuje zaptivenost i trajnost spoja, a takođe i skraćuje vreme montaže.

    Dimenzije spiro kanala: 26 veličina poprečnog preseka od φ80 do φ1400 mm; dužine do 6 m (na zahtev i do 12m)

    Prednosti spiro kanala:

    Prednosti spiro kanala:
    1.MANJA TEŽINA

    • Za istu površinu poprečnog preseka kanala, obim kruga u odnosu na obim kvadrata je manji. (odnos obima pravougaonog kanala i kruga je √(π )/2)
    • Zbog ojačanja koja nastaju pri izradi spiro kanala, a i kružnog poprečnog preseka, manja je debljina lima za cca 20%.

    2.MANJA POVRŠINA IZOLACIJE

    • Zbog manjeg obima kanala, manja je i površina izolacije.

    3.KRAĆE VREME MONTAŽE

    • Dužina spiro kanala je praktično neograničena (ograničenja su transport i manipulacija u prostoru za montažu), pa je zbog manjeg broja spojeva potrebno manje vremena za montažu.

    4.MANJI GUBICI VAZDUHA ZBOG PROPUŠTANJA SPOJEVA

    • Zbog manjeg broja spojeva;
    • Zbog manjeg obima spojeva.

    5.MANJA POTREBNA ENERGIJA ZA TRANSPORT VAZDUHA

    • Zbog manje površine kanala manji su ukupni otpori trenja.

    6.JEDNOSTAVNIJE PROJEKTOVANJE

    • Svi elementi u sistemu spiro kanala su standardizovani;
    • Za izvođenje je dovoljan i šematski prikaz u prostoru.